E-marketing

Internetový marketing  je známy aj ako e-marketing, či webový marketing. Zahŕňa široké spektrum rôznych foriem reklamy, ktorá využíva internet či e-mailovú komunikáciu. Podobne, ako SEO optimalizácia webstránok, aj niektoré formy platenej internetovej reklamy majú za cieľ dostať webovú stránku na prvé (v tomto prípade privilegované) miesta pri vyhľadávaní. 

PPC (Pay Per Click)  kampaň

pay-per-click-kampanNajčastejšie používaná forma internetovej reklamy. Zadávateľ reklamy platí za každé kliknutie na reklamu s odkazom, ktorý vedie na jeho webstránku. Vo veľkých vyhľadávačoch sa platí za slovné spojenie, ktoré si zvolíte ako relevantné pre Váš cieľový trh. K najznámejším PPC službám patrí Adwords od Googlu, Yahoo! Search Marketing, Microsoft adCenter, či Etarget. Veľmi dôležitá je voľba účinných slovných spojení a správne nastavenie kampane. Pri použití nevhodných slovných spojení môže byť PPC kampaň neúčinná, "vyklikajú" Vás ľudia, ktorí nemajú hlbší záujem o Vaše služby. PPC kampaň môže byť veľmi účinná, ale vyžaduje si pravidelné sledovanie, ktoré možno dosiahnuť dvoma spôsobmi. Buď zamestnáte niekoho, kto ju bude mať na starosti, alebo túto aktivitu zveríte do rúk špecialistom.

Využite naše skúsenosti a postaráme sa o to, aby Vaša investícia do PPC kampane priniesla ovocie. 

Social media marketing

social media marketingTento druh e-marketingu zviditeľňuje webstránku prostredníctvom internetových spoločenských mediálnych stránok, ako je Facebook, Twitter, YouTube,či LinkedIn Spoločenské médiá sú platformou, ktorá je v súčasnosti ľahko dostupná pre každého a združuje obrovský počet ľudí, ktorí sa tu navzájom delia o to, čo ich zaujalo. Poskytujú pre organizácie relatívne lacný spôsob, ako sa na internete zviditeľniť. 

Social media marketing je štandardnou súčasťou našich riešení optimalizácie webových stránok. 

Link building - budovanie spätných odkazov

link-buildingLink building je jednou z najdôležitejších súčastí optimalizácie pre vyhľadávače (SEO). Dostatok kvalitných spätných odkazov Vám zaručí zvýšenie návštevnosti a zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch. Ide v podstate o webovú obdobu public relations.

Odborné vykonaný link building Vám zabezpečí nárast priemernej návštevnosti prostredníctvom získaných odkazov a zlepšenie pozícií Vašich stránok vo vyhľadávačoch, čo v konečnom dôsledku vedie ku zvýšeniu obchodnej úspešnosti webu.

Ako link building prebieha

V rámci link buildingu pre vas najprv vytvoríme komplexnú stratégiu budovania spätných odkazov a navrhneme vhodné úpravy vášho webu s cieľom zvýšiť jeho atraktivitu pre spätné odkazy.

Stratégia budovania spätných odkazov je komplexná úloha, ktorú je potrebné ušiť  na mieru potrebám vášho webu. Na základe vypracovanej stratégie sa môže začať kontinuálna spolupráca, pri ktorej využijeme všetky osvedčené metódy pre získavanie spätných odkazov.

Základné metódy link buildingu:

  • Registrácia do katalógov
  • Výmena odkazov
  • Nákup platených spätných odkazov
  • Nepriamy link building

Pokročilé metódy link buildingu:

  • Publikovanie na cudzích serveroch
  • Pomoc pri tvorbe kvalitného hodnotného obsahu
  • Účasť v diskusných fórach a konferenciách
  • Vydávanie tlačových správ a PR článkov
  • Návrh na realizáciu satelitných webov (tzv. ministránok) a propagačných web blogov
  • Link baiting (vytváranie Užívateľsky príťažlivého obsahu).

V rámci link buildingu vždy berieme do úvahy špecifické potreby a možnosti vášho webu. Kladieme pritom dôraz predovšetkým na kvalitu získaných odkazov, ktorá je zárukou dobrých dlhodobých výsledkov.