E-marketing

Internetový marketing  je známy aj ako e-marketing, či webový marketing. Zahŕňa široké spektrum rôznych foriem reklamy, ktorá využíva internet či e-mailovú komunikáciu. Podobne, ako SEO optimalizácia webstránok, aj niektoré formy platenej internetovej reklamy majú za cieľ dostať webovú stránku na prvé (v tomto prípade privilegované) miesta pri vyhľadávaní. 

PPC (Pay Per Click)  kampaň

pay-per-click-kampanNajčastejšie používaná forma internetovej reklamy. Zadávateľ reklamy platí za každé kliknutie na reklamu s odkazom, ktorý vedie na jeho webstránku. Vo veľkých vyhľadávačoch sa platí za slovné spojenie, ktoré si zvolíte ako relevantné pre Váš cieľový trh. K najznámejším PPC službám patrí Adwords od Googlu, Yahoo! Search Marketing, Microsoft adCenter, či Etarget. Veľmi dôležitá je voľba účinných slovných spojení a správne nastavenie kampane. Pri použití nevhodných slovných spojení môže byť PPC kampaň neúčinná, "vyklikajú" Vás ľudia, ktorí nemajú hlbší záujem o Vaše služby. PPC kampaň môže byť veľmi účinná, ale vyžaduje si pravidelné sledovanie, ktoré možno dosiahnuť dvoma spôsobmi. Buď zamestnáte niekoho, kto ju bude mať na starosti, alebo túto aktivitu zveríte do rúk špecialistom.

Využite naše skúsenosti a postaráme sa o to, aby Vaša investícia do PPC kampane priniesla ovocie. 

Social media marketing

social media marketingTento druh e-marketingu zviditeľňuje webstránku prostredníctvom internetových spoločenských mediálnych stránok, ako je Facebook, Twitter, YouTube,či LinkedIn Spoločenské médiá sú platformou, ktorá je v súčasnosti ľahko dostupná pre každého a združuje obrovský počet ľudí, ktorí sa tu navzájom delia o to, čo ich zaujalo. Poskytujú pre organizácie relatívne lacný spôsob, ako sa na internete zviditeľniť. 

Social media marketing je štandardnou súčasťou našich riešení optimalizácie webových stránok.